Skip to content Skip to footer

Jesteśmy doświadczonymi specjalistami związanymi z branżą lekarską i marketingową. Tylko połączenie tych 2 elementów naszym zdaniem jest gwarantem dostarczenia wyników, wartościowych treści oraz zgodności z obowiązującym prawem.

Tworząc treści (zarówno w reklamach Google Ads jak i na profilach Social Media) konsultujemy się z lekarzami. Dzięki temu masz pewność, że treść jest zgodna zarówno z Twoimi potrzebami sprzedażowymi jak i wiedzą medyczną.

Nie chcemy byś tracił czas na pisanie wiadomości, telefony czy przeszukiwanie strony WWW. W naszym przekonaniu Twój czas jest najważniejszy – stąd tez na stronie WWW publikujemy – jako jedni z niewielu w branży – oferowane przez nas usługi w łatwych do porównania pakietach.

Dopytujemy i proponujemy – zarówno pod kątem wykorzystywanych narzędzi jak i treści. Nie jesteśmy zespołem który tylko wykonuje swoje zadania i nie daje nic więcej. Dlatego na pewno w trakcie współpracy będziemy proponować ze swojej strony nowe rozwiązania tak, by Twoje wyniki były jesze lepsze.

Potrzebujesz zmian w swoim pakiecie? Sądzisz, że lepiej skupić się w 100% na Google bez promocji w Social Media? Z chęcią zmodyfikujemy Twój pakiet tak, by jak najlepiej odpowiadał na Twoje potrzeby.

3 pakiety do wyboru – wybór pomiędzy nimi to oszczędność wielu godzin Twojej pracy. Nie musisz porównywać już ofert, dzwonić czy umawiać się na spotkania. Wszystko jasne i w jednym miejscu.

Łączymy wszystkie składowe sukcesu w marketingu internetowym – pozycjonowanie organiczne, reklamy płatne oraz obsługę mediów społecznościowych. Wybierając ekspertów Dr Target otrzymujesz kompleksową obsługę w ramach jednego z 3 pakietów.

0
Kampanie
0
Profesjonalistów
0
Lat doświadczenia
0+
Zadowolonych lekarzy
Poznaj nasz zespół

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zwiększymy ilość Twoich pacjentów.

Paula Sobczyk Dr Target

Paula Sobczyk - Digital Marketing Manager

Pasjonatka social media. Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu profili społecznościowych oraz obsłudze kampanii reklamowych. Solidne fundamenty analitycznego podejścia do danych zdobyła na studiach magisterskich. Najbardziej interesują ją psychologiczne aspekty marketingu.

Joanna Kaynak, dr target

Joanna Kaynak - Key Account Manager / Consultant

Lekarka, absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. W DoctorTarget odpowiada za bezpośredni kontakt z klientami, jest również głównym konsultantem treści medycznych. Stara się nieustannie rozwijać w dziedzinie zarówno medycyny, jak i marketingu. Wolny czas najchętniej spędza w towarzystwie rodziny i przyjaciół, a także na spacerach ze swoim ukochanym psem Borysem.

Piotr Sobczyk zdjęcie doctor target

Piotr Sobczyk - CEO/SEM Manager

W branży marketingu internetowego od ponad 10 lat. Jego specjalnością są kampanie performance marketingu, analityka internetowa oraz budowanie ruchu organicznego stron klientów. Swoim doświadczeniem i pomysłami na kampanie lubi się dzielić z innymi - publikował m.in w "Nowym Marketingu", "Marketer+", Interaktywnie.com czy "E-commerce w Praktyce". Pracował m.in dla takich marek jak GetResponse, Patronite, Volkswagen, Vetoquinol, Cyfrowe.pl czy NapoleonCat. W Dr Target odpowiedzialny za kontakt z kluczowymi klientami, optymalizację stron WWW i kampanii internetowych oraz tworzenie strategii marketingu internetowego.